Welk uitzendbureau is gespecialiseerd in het bemiddelen voor academici?

Antoni
11 jaar geleden
2.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou het voor een arbeidsbureau een handige zet zijn om zich te specialiseren in het uitzenden van enkel en alleen academici? Meestal wil een uitzendbureau een heel marktsegment, of juist de hele markt kunnen bedienen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kijk eens bij www.matchpartner.nl.
Antoni
11 jaar geleden
Stippel, je hebt gelijk, het is niet verstandig voor een uitzendbureau om zich zo (ver) te specialiseren. Wel is het mogelijk dat een bureau de hele markt bedient, maar zich met name richt op het bemiddelen voor academici.
Antoni
11 jaar geleden
HappyBram, dank voor je suggestie!

Het beste antwoord

Academi werken - heb ik het idee - eerder op detacheringsbasis dan via een uitzendbureau. Als ik dan zo'n bureau kan noemen: Yacht (www.yacht.nl), een bureau voor het detacheren van hogeropgeleiden, de chique dochter van Randstad.
Computoon
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
Dank voor je antwoord!